Merhaba kızlar arkadaşımin beta değeri 2 gün önce 522 çıktı idrar testide pozitif ayrıca
Ama çok kanaması var ve midesinde helikobakter virüsü çıktı ilaç kullanıyor yaklaşık 1 aydır bilmeden sanırım hamile kaldı bulunduğumuz sehirde doktorlar berbat ve cozemiyorlar ne olduğunu şaştik kaldık bu duruma bugün tekrar beta degerine bakıldı 511 çıkmış ne çok artma ne çok iniş var düşük yapıyorsun demişler ama ondanda emin olamamişlar sonra bu şekilde durum yaşayan var mı nedir acaba acayip kafamız karisti üstelik ayın 8inde regliymis ama betası 522 şuan nasıl oluyor bu iş