33+2 haftalık hamileyim
Protein kacakligi çıktı
Tansiyon yüksekliği var düşmüyor
Hafta sonu hastanede yattım 1 cm açılmam var di
Kasılmam ciğer geliştirici iğne vurdular iki doz
Neyse durdu sancım tansiyon iyiye gitti eve geldim
Yine aynı tansiyon
Yarın muanem var zaten
Erken doğarsa nolcak çok küçük
Öyle korkuyorum ki zor bir süreçten geçersek diye dua edin nolur