Hdhdhujk Gizem1504 evet giyim bende öyleyim şuan 4+2 doktor henüz bişey gözükmüyor dedi 1 gün önce 22 sinde randevum var bakacaklar tekrar
Serap5561 Belki keseyi görür ama bebeği göremez bebek için 6 7. Hafta olması gerekiyor diye biliyorum
Hdhdhujk Serap5561 hiç bilmiyorum ama galiba kese de yoktu yanılmıyorsam daha çok erken küçük göremeyiz dediler bide adetine daha 2 gün var dediler bu gün bir günüm var adetime
Hdhdhujk Gizem1504 biraz korkuyorum açıkçası dış gebelik falan okursa alahın işi ama insan düşünemeden duramıyor
Gizem1504 Hdhdhujk bende 6 haftalık düşük yaptım normalde stresliyim ama beklemek istiyorum iyi düşünün iyi olsun
mihrim_ Canım ben de 9 ocakta öğrendim . İki gün arayla veya takibi yap . Yükselişini gör doktora hemen gitmedim haftaya gidicem üç hafta geçmiş olucak kese hemen oluşmuyor bekle dediler . Ultorosonla görünmüyor muş daha çok yeni seninkinde benim ki gibi
Hdhdhujk 2cocuk2kopek ben de bu gün 4+ 4 oldum görünür mü bilmiyorum ayın 22 sinde randevum var belli olur