41Ecrn- ebeye vermek için hepsinden birer tane kundak, zıbın, takım, Çorap, eldiven, şapka, bez koydum,
Yedek olarak 3 takım, 3 zıbın, Çorap, eldiven, şapka, 10 tane bez, Islak mendil, 2 alt açma örtüsü, 1 kalın battaniye, biberon, emzik, Pişik kremi
Kendim için de 2 eşofman ben alt üst takım aldım fermuarlı olandan emzirirken kolay olur diye düşündüm, 3 ya da 4 iç çamaşırı, 2 atlet, 4 kilot Bez, göğüs pedi, havlu, Terlik, Çorap ve bi Patik koydum üşürsem diye birde kapalı olduğum için tülbent koydum 37 haftalığız kullandıklarımı doğum yapınca tekrar güncellerim biraz çok koydum gibi sanki ama ne olur ne olmaz bilemediğim için fazlaca yanımda dursun diye düşündüm 🥰