Kizlar bugun Nst cekildi doktor acil ameliyat ola bilecegimi ve birdaha nst cekilmemi istedi. 2ci nst daha iyiydi 1ciye bakarsak ama yinede hastaneye yatisimi istedi. Hergun 3defa nst cekilecekmis. Basina gelen oldumu cok endiseliyim. Riskliyse niye cabuk ameliyat olmuyorum