Deerma F301 kullanıyorum çok güzel sessiz denecek kadar az hiç rahatsız etmiyor gayet güzel odayı nemlendiriyor suyu bitince kendini kapamaya alıyor ama kolay kolay bitmiyor en az 12 saat çalıştırıyorum hiç sorun yaşamadım 2 günde bir suyunu değiştiriyorum arıtma kullanıyorum şimdilik aklımda olanlar bunlar