Elya611 ben sigortamı bugün yenilettim ama bende hamile kalınmadan önce yapılması gerekiyor diye biliyorum suan en kısa 6 ay beklemeli sigorta var , hamile kaldıktan sonra yaptırdığınızda bütün doğumu kapsamıyor diye biliyorum sigortacı öyle demişti %20 falan karşılıyor sanırım doğum paketi daha mantıklı oluyor