Sabirsizbiri Bat yarın yani 16 sında ben dün ve bugün test yaptım negatif sonuç verdi.Hala bir umut var mıdır sizce ?🥺
Sabirsizbiri Sahra25 Evet erken yaptım. Fakat duramadım negatif görünce de olmaz diye de endişe etmiyor değilim
Sahra25 Olsun bekleyin ne olur ne olmaz çünkü ben regli gecikmesinden 10 gün sonra pozitif göreni biliyorum yani
Sabirsizbiri Sahra25 inşallah bakalım umudu mu kesmiyorum.Rabbim kimsenin duasını geri çevirmesin kucağını boş bırakmasın 🤲
Kbrnur92 Bende aynı durumdayım bat 16 bu sabah kaset test yaptım ama negatif olmazsam yarın erken gebelik yapıcam bakalım