peaceandlove Braun kullandım, daha hafif ve ergonomik olduğu için ve bir de epilatör makineleri güzel olduğu için tercih ettim. Çok güzel bitirdi tüylerimi düzenli alımla. Sadece bikini bölgesinde pek uzun süreli işe yaramadı, sürekli yapmak lazım ama hamile olduğum için yapamadım, bıyık bacak koltuk altı ve kollarda harika iş çıkarttı, gebelikte kıl köklerinin yeniden canlanması gibi bir durum da yaşamadım