Kızlar bugün aklıma takıldı hala da düşünüyorum şuana kadar hic aklıma da gelmedi. Şuan 8 haftalik hamileyim ve bina da malesef ki asansör yok eski bina. Ve 3. Katta oturuyorum merdivenleri çok dik ve yorucu değil kolay çıkılıyor. Ama gel gör ki bu ameliyat sonrası bana zor hatta biraz da imkansız gibi gelmeye başladı düşündükçe. Anneme gitsem desem o da 4. Katta ve orda da asansör yok. İlk doğumum sezeryan oldu fakat o zaman bahçe Katta oturuyodum sadece bir merdiven inince hemen evimdeydim zorlanmadım. Yani bakalım hayırlısı ne olacak ama elbet yasayan vardır paylaşırsa sevinirim böyle merdiven falan çıkan olduysa.