Newmom180605 Kızlar A101 e göğüs pompası geliyormuş ama internette ne bir yorum ne bişey var kullananlar yorum yapar mısınız?? Cihaz ömrü 1.5 yıl yazıyor sonrasında kullanılamıyormuş biraz kafam karıştı
Esrates Newmom180605 ben de bugün aldım henüz 33 haftalık gebeyim sütüm olmadığı için nasıl olur bilmiyorum ama ufak bir deneme yaptım çekimi falan çok iyi gibiydi. Hem fiyatı uygun hem markası hem de pratik şarjlı kabloya bağlı kalinmiyor insallah memnun kalırım
Esrates Svlmsb kullanıyor musunuz şu an ben de aldım ama henüz doğum yapmadım insallah memnun kalirim
Svlmsb Esrates Hangi marka aldın canım ben çekim gücünü denedim çok güzel çekti hatta göğsümden sıvı bile geldi 31 haftalık oldum doğumdan sonra kullancam inşallah bazı annlar bebek emmeyince göğüs dolu oluyo onun için sağım yapcam mastit olmasın diye
Esrates Svlmsb pierre cardin a101 gelenden aldım ben de denedim ama 1 2 seviyelerini denedim çekim gücü güzeldi yukarısına cesaret edemedim süt gelir tetiklerim falan diye ben de 33 haftalık gebeyim
Svlmsb Esrates İşte bende yükseltince sarı su geldi 😂😂 yani cekimi çok iyi kullandığımız zaman söyleriz birbirimize
Svlmsb Talentedmom Eller serbest olsa ne olur ki tabi ki senin fikrin ben memnunun aldigimdan çekimi iyi çünkü tutsam da bişe olmaz elimde ust komşum öyle kullanmıştı göğüs ucu kopmuştu ondan dolayı ilk cocukta asla kullanmadım bunda aldım bende
Talentedmom Svlmsb nasıl kullandı kim bilir ilk defa kopanı duyuyorum eller serbest kablosuz kullanıp her işini yapabiliyorsun o arada sağım yapıyor
Svlmsb Talentedmom Gerçekten bende sordum nasıl yaptın diye hatta gözümle görmeseydim abartiyo derdim görünce korktum ya ondan dolayı ilk çocukta asla almak istemedim
Svlmsb Talentedmom Hiç sormadım hatırlamıyorum da mor lila gibi biseydi gibi rengi yanlış hatırlamıyorsam
Talentedmom Svlmsb mochi ya da lansioh olabilir göğüs ucu yaraysa ve sağdıysa zarar görmüştür yara varken sağım riskli olabilir