Aramızda sürekli kimyasal gebelik yaşayıp sağlıklı doğum yapan anneler varmi bana lütfen moral olunn 4 kes kimyasal gebelik yaşadım kanımda Pihtilasma var hic anne olamayacak gibi bir his var bende kendimi çok yetersiz,eksik hissediyorum lütfen tecrubelerinize ihtiyacm varrr