Kızlar
Sizin nasıl gidiyor
33+3 haftalık hamileyim
Yüksek tansiyon protein kacakligi çıktı cmts pazar yatış vardı taburcu oldum ciğer geliştirici iğne vurdular
Yarın muanem var hâlen yüksek tansiyon var
Veeee
10 dk yol mesafesi yürüyemiyorum artık
Karnım taş gibi oluyor kasılıyor sanki Altan çıkacak gibi
Cumartesi günü de 1cm açlık vardı sancım serum flaan durduruldu
Bakalım böyle devam ediyoruz nereye kadar yarın daha net olur
Sizde durumlar nedir?