Egee03 Kızlar 30 haftalık hamileyim ikinci çoçuğum ilkte bebek doğduktan sonra süt gelmişti bu sefer su gibi süt gibi bişeyler geliyor sütyenim ıslanıyor neden acaba normal mı
Zmg7 Egee03 bu durum bana çok daha erken haftalarda olmuştu doktoruma sordum normal olabilir ama asla sağma sıkma dokunma dedi. Rahat bir iç çamaşırı kullan dedi. Eğer sıkarsan sağma yaparsan doğumu tetiklersin dedi. Yani çok normal bir durum ama doğuma kadar dokunmamak lazım
ozlem889 Pink29 tabiki de normal benim ilk gebeliğimde bile o haftalarda olmuştu sütünüz geliyor yavaştan aslında
Pink29 ozlem889 ay cevap verdınız çok teskkur ederım rahatladım 😌27.haftadayım şu ansa erken doğumu tetıklemez demi bır se günlük sütyen atlet normalde gıyıyorum sorun olmaz demı dışarı çıkarken gündüz mecburen takıyorum
ozlem889 Pink29 rica ederim yok yok sorun olmaz hiç endişe etmeyin sadece sıkıp oynamayın şu anlık yeter ben 37 haftadan sonra ağız sütü sağıp biriktireni duydum kısmetse gittiğim zaman doktoruma sorucam iyi bişeyse bir zararı yoksa yapmak için 🥰
Pink29 ozlem889 tmm 😌🙏🏻teşekkür ederım ara ara görüşlerde ağrım oluyor mesela dün on on beş dakıka kadar her ıkı göğsüm sıddetlı ağrıdı gectı ara ara oluyor bu da normal mı süt bezlerı gelıştığı ıcın mı oluyor
balkaymakcat Benimde oluyor bayadır erken haftalardan beri yan yatınca, sütyen takmayınca sürekli akıyor kendiniz sıkmayın yeterli bence 38+2 olduk erken doğum vs yazıyordu bende araştırdığımda çok şükür bi sıkıntı olmadı bende
fb9706 Benim de 19 20 haftadan beri var doktoruma sordum bir sorun olmaz dedi sıkı sutyenlerden giyebilirsin dedi