17+1 deyim tam bebeğimin hareketlerini minik minik hissetmeye başlamıştım bugün peçeteme pembe akıntı gelmeye başladı. Biraz önce de kahverengi bir pıhtı çok az. Acile gitsem mi bi ağrım yok çok tedirgin oldum sanki o minik hareketler de yok birkaç saattir. Yorumu olan varsa beklemeli miyim ne yapayım ya