Arkadaşlar öncelikle merhaba benim öyküm de hazıran ayında ikiz gebelik kalp atımı durumu ile kürtaj sonra 3 ay geçince bir kimyasal Eylül sonunda oldu şimdi regl 2 gün var ama kendimi regl belirtilerimden daha farklı hissediyorum sizce test yapmalımıyım 🙏🏽 elimde bir erken gebelik testi var çok güvenmediğim birşeye benziyor ama :/ yorumlarınızı merak ediyorum 🫶🏽( birde genetik ve bir çok test yapıldı kan sulandırıcı hap kullanıyorum gebe kaldığım da iğne olacağımı söyledi doktorum )(2.de nükleer tıp alanında çalışıyordum gebelik düşününce ayrıldım radyasyon kaynaklı amh 1.3 çıktı doktor bir miktar düşük olduğunu söyledi )