Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 canım hayırlı olsun var görünüyor inşallah koyulaşmaya devam eder ❤️
Kartanesi-24 tupbebekseruvenim1 benimde transferimin 6. Günü bu şekilde çıkmıştı 9. Günü ve 11. Günü de kan testi yaptırdım çok şükür pozitif gördüm hayırlı olsun sizinde pozitif gibi görünen ama kan verin tabiki bir kaç gün sonra ☺️
tupbebekseruvenim1 Ozlemerikci543450 inşallah ya çatlatma iğnesi etkisi değildir ama onu yapalı 15 gün oldu. Yarın akşam ya da cuma sabahı tekrar yapıp koyulaşıp koyulaşmadığına bakmam gerek sanırım🙏
Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 çatlatma iğnesi 15 güne geçer mutlaka koyulaşma takibi yapılabilir evet bende hala yapıyorum ama ben şuan çatlatma iğnesi de yapıyorum o yüzden artık kana bakmak lazım doktorum çatlatma iğnesini 3 e bölüp 2 gün arayla yaptırıyor nedenini bilmiyorum 🤣
tupbebekseruvenim1 Ozlemerikci543450 inşallah öyledir yaa. Siz neden hala çatlatma iğnesi vuruluyorsunuz onu anlamadım pahalıda bi iğne😂
a_burcu_bur tupbebekseruvenim1 kızlar iğnelerin fiyatı nedir acaba. Transfer öncesi 10 gün rahim duvarı kalınlaşsın diye kullanılıyordu dimi. Benim dondurulmuş embriyo var onun için işlem yapılacak da aradan 3 yıl geçti hatırlayamıyorum süreci 🫣
Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 canım açıkçası bende emin olmadım transferin 9 12 ve 14 günlerinde aynı iğneyi 3 e bölüp vurmam istendi çözemedim sorgulamadım da açıkçası pazar günü test vericem bakalım 🤣evet 1200 civarı olmuş şuan galiba okadar ilaç aldım ki tek fiyatına bile bakamadım
tupbebekseruvenim1 Ozlemerikci543450 inşallah emeklerimizin karşılığını alırız çok yıpranıyoruz hem maddi hem manevi 🙏 benim test bekledikçe pespembe olmuş net pozitif gibi gözüküyor bugün tekrar yapsam mı
Ozlemerikci543450 tupbebekseruvenim1 inşalllah gerçekten öyle manevi boyutu ayrı maddi boyutu apayrı oluyor varsa elinde dene bence bende aldım kargoda teslim olursa pazara devam devam edicem koyuluşa bakmak için
tupbebekseruvenim1 Nur2025 yok canım arada böyle adet olacakmışım gibi bi ağrı giriyor bide ağzımın tadı yok onlarda ilaçlardan sanırım başka belirtim yok
a_burcu_bur tupbebekseruvenim1 bitinin yorumunda 10 bin tutuyo gibi bişey okumuştum da o yüzden sordum, teşekkürler
tupbebekseruvenim1 a_burcu_bur Yumurta toplanırken fazla tutuyor evet ama transfer için iğneler o kadar maliyetli değil