Ceyda099 kızımda da bir çok sorunla karşılaştım nörojenik mesane diye geçiyor benim de almak istediler fakat razı olmadık nifty test yaptırdım herhangi birşey çıkmadı. Doğuma kadar büyüdü. Sonrasında 25gün küvezde kaldı ve iki yaşına kadar sürekli idrar yolu enfeksiyonu oldu çok zor zamanlardı. 2.5 yaşında çocuk nefrolojisinde tedaviye başladık sonda ile içerde kalan çişini alıyordum. Günde 6defa geceleride dahil. Böylelikle enfeksiyonları azaldı be bir sene sonunda bezini bıraktırdım. Sondayı da çıkardık hayatımızdan her iki saatte bir ecye götürdüm hiç hissetmiyordu çili geldiğini. Şuan 6yaşında bazen kendi gidiyor geldi deyip bazende saatlerce gitmiyor. Yine ben iki saatte bir götürmeye devam ediyorum. Çok zor bir süreçti. Çocuğum çok yıprandı keza ben öyle yaşadıklarım kolay değildi. İnşallah geçer canım gönlünü ferah tut.