Nurhayat1212 ben detaylıyı girdiğimde çağırmadan önce lavaboya git demişlerdi sonra yüzünü göstermedi bacakları açmadı felan gidip tatlı vişne suyu ye yürü gel dedi doktorum sonra yine bacağını açmadığını icin ertesi güne randevu almıştık 😂 yine yüzünü bacağını hep kapadı ama 😂 bş yandan gösterdi o kadar 😂 ama geçenlerde doktorumun renkli ultrasonunda gördük dil çıkardı minnağım🙊 her ultrason öncesi evden çıkarken bi çikolata yiyorum 😂🧸 ay kızımla bu aralar ona taktık ama nasıl hareketleniyor anlatamam 😂 he bi de hurmaya başladık hurmayı yiyorum bi saat geçmeden tepiniyor resmen 😂