Mervelaa 35.ci haftam bitmek üzere kızlar biraz korkum var oğlumu kolay doğurdum kesiğim dikişim oldu tabi ama şimdi kızım olacak inşallah zorlanacağım gibi geliyor bu hamileliğim daha zor geçiyor sizin nasıl oldu merak ettim ?
Hilalyrdkl Mervelaa Allah yardımcın olsun inşallah benim de ikinci olcak bende aşırı aşırı korkuyorum bunda çünkü çok sıkıntılarım var ☹️ diğerinde hamileliğim çok rahattı ama doğumum yine zordu . Bunda şimdiden sıkıntılarım olduğu için çok tedirginim aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 🥹hatta sezeryan olmak istiyorum bu hamilelikte ki sıkıntılarımdan dolayı ama doktorlara kaldı herşey tabi Allah büyüktür 🤲
Mervelaa Hilalyrdkl ilk doğumda ilk defa doğum yapacağımızdan neler yaşacagız bilmiyoruz açıkçası oğlum da pek korkum yoktu ama bunda var çünkü ne yaşacagız biliyoruz zor mu olur kolay mı bu meçhul tabi sezeryan düşünme derim Zor olsada kolayda olsa normal doğum en iyisi Rabbim yardım etsin hepimize inşaallah
Wolf13 İlk doğumum kolay oldu dikiş olmadı, inşallah bundada olmaz insan bir çekinmiyor değil inşallah kolay dogururuz… Sancı uzun sürmesini sürece gerisi bence yine kolay
Hayalimsin Wolf13 benim 8 saat suni sancı sürmüştü sonra dogurmuştum 😐 ikincide daha çbk doguyor diyorlar Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağ sağlim kolay doğmlarmz olsun🌸
Mervelaa Wolf13 inşallah tek temennim o kesiğim dikişim olmadan kolay doğurmak Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Mervelaa Hayalimsin ben de ilkinde 2 3 saat suni sancı cektim sonra doğurdum o yüsden kolaydı bu da zor olmaz inşallah ne diyelim
Pinar06- Doğumum olacak yarın suni sancı + epidural ile ilk doğumum kolay sayılırdı ⅚ saat adet sancı gibi son 1 saat yoğun sancı ile doğum yaptım bunda çok tedirginim yazarım size