mtfktcmvr evet bahsettiğim hamileliğimden kızım oldu 7 yaşında bir de üzerine kızım olduktan sonra bir daha bebeğin olmaz dediler. Buna rağmen ikinci bebeğimi de normal yollarla kucağıma aldım o da 6 aylık. Umudunuzu hiç yitirmeyin. Rabbim güzel haberler almanızı nasip etsin. İlk kızıma yaşamaz ölür düşer dediler büyüttüm ikinci kızıma down sendromu dediler sağlıkla geldi dünyaya bol bol dua edin doktorların değil Rabbim in dediği kararladığı olur. ❤️