myangelson Serap5561 bende kasnakta nakış ve yastık yapacağım da isime karar veremedik hala 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Serap5561 1prens1prenses_ bende elimden geldiğince yapmaya çalıştım çünkü internette çok pahalı geldi bana açıkçası :) sizede fikir olur belki yapabilirsiniz ilkkez denedim bende
Serap5561 myangelson bende kararsızdım artık yapayım da kafamda da netleşsin dedim yoksa değiştiricektim ama içime sindi çok şükür :):)
1prens1prenses_ Serap5561 Bende beğendim şeyler oldu ama hiç elimle denemek aklımla gelmedi açıkçası birde oğlum anı sezaryan oldu adını bile karar verememistik Şimdi ona yapmadım ikinciye yaparsam haksızlık mı olur diye düşünüyorum ☺️
myangelson Serap5561 ama çok güzel olmuş elinize sağlık 🥰 kendi el emeğin olunca bambaşka oluyor ya bende hep arkadaşlarıma yaptım sıra bizim oglumuzda 🥰
Serap5561 myangelson aynen öyle canım hadi inşallah hayırlısıyla isme de karar verir yaparsın sende kendi bebişine :):) 🌸🌸
Serap5561 1prens1prenses_ olsun öyle düşünme ilkine de farklı şeyler yapabilirsin 2. De aklın kalmasın bence :)
Serap5561 Ayse-12345 Serap5561 Bu kâğıtlardan çıktı alıp ikiye katlayıp içine badem şekeri yada küçük lokumlardan hediyelik yapıcam :)