bircekus Reglin 3. Günü femara kullanmaya başladım normalde 6 gün süren reglim 4. Gün kanamam bitti . Bu durumu yaşayan var mı normal mi ?
buse76 bircekus bende kullandım aksine uzattı adeti leke leke geliyordu sümüksü yapıda böyle ama sizde farklı olmuş olabilir herkesin bünyesi farklı
eliftoo bircekus bende yaşadım bu durumu erken kesildi adetim sonra kahverengi akıntı ile geldi az az