Merhaba hayırlı olsun, sağlıklı bir gebelik olsun inşallah selametle kucağınıza da alırsınız 🥹🩷🙏🏻
Ben de tüp bebek gebesiyim. İlaçlar tamamen kişiye özeldir doktorunuz ihtiyacınız olanı verir herkesin kullandığı ilaçlar farklı. Ben transferden bir kaç gün önce progestan fitile başlayıp transferden 15 gün sonra bıraktım ve onun dışında başka hiç bir ilaç, iğne kullanmadım. Her şey yolunda olduğu için doktorum gerek duymadı.
Şu an 31+3 doğuma gün sayıyorum neredeyse. Çok şükür en başından şimdiye kadar ufacık bir lekelenme dahi yaşamadım ve oldukça hareketli bir gebelik geçirdiğim halde.
Doktorunuz sizin de durumunuza göre yazacaktır ilaçları 🌸🩷