Nusyaa Kızlar ben şuan ikizlere hamileyim 35 haftalık doğumuma az kaldı inşallah. iki tanede çocuğum var yani benim 3 ve 4 cocuğum doğmuş olacak ben nekadar para alacağım bu durumda. 2025 öncesi doğan iki çocuk 2025 te doğacak olan da 2 çocuk
Annebebek000 Nusyaa bazi anneler diyor ki 2025 dogan cocuklar sayiliyormus 1 2 3 diyee Daha once dogan cocuklarimiz sayilmiyormuss Bende suan 3. Cocuguma hamileyimm ama alamamazmisim 2025 de dogan 1. Cocuk sayiliyormus guya belki de gercekden boyledirr bilemiuorum insaAllah bilen birileri cikar
Ark Nusyaa Nusyaa bugün okudum 2024 te doğan olmuyor 2024 aralikta hamile kalan çocuğada verilmiyor denildi
ikibaloglanannesi Nusyaa İlk çocuğa tek seferlik 5000 ( eğer 2025 içerisinde doğdu ise) İkinci çocuğu olana her ay 1500 (2025 içerisinde doğması lazım) Üç ve üstü çocuğu olana her ay 5000
kardelenimm Annebebek000 tabiki öyle değil neden sayılmasın onları da siz doğurdunuz üstelik onlar doğduğunda da devlet doğum parası veriyordu siz hiç almadınız mı. Zam geldi gibi düşünün siz 3. Doğuracaksanız sosyal hizmetlere başvuru yapıcaksınız her ay yatıcak size 5 bin tl.
deletedmom43191 Annebebek000 alakası yok tamamen uydurmasyon 3 cocugun dogacaksa sana 5 bin yatacak her ay
MhysaTheGreat Annebebek000 bunu diyen arkadaşa neyin kafasını yaşıyorsun deseydiniz sjdksk öbürleri gavur mu bu çocukların niye saymasınlar
Annebebek000 kardelenimm ben aldim sut parasi diye geciyordu Ilk cocukda yanlis hatirlamiyorsam 300 tl Cocukda 500 du galibaa Yani ben simdi 3.cocuk dogdugunda her ay 5 bin alabilirmiyimm
Annebebek000 deletedmom43191 tesekkur ederim saolun bende ilk haberleri dinlegimde oyle anladim ama burda bir kac postu okuyunca kafam karisdii
Nusyaa Senaserhan gerçekten mi diğer doğumlarım sayılıyor mu eminmisiniz bunun kaynağı nedir araştırdım bulamadım
Gul-2024 Nusyaa ewet 2025 öncesi doğan çocuklar tabi sayılır neden sayılmasın bnde 3. Ye doğum yapacağım şimdi bende başvuracağım her çocuk için veriliyor detayları güzel ve anlayarak okuyun bence 😉
deletedmom43191 Annebebek000 o kişilere sorsana 2025 senesinde kim 3 cocuk doğurabilir de 5 bin alır 😄😄😄 bazıları kıskanıyor mu anlamadım olur olmaz laf atıyorlar ortaya 3 üncü cocugun doğacak ise yılbaşı sonrası 5 bin alacaksın
Mrvsmt2502 Ark şöyle: bu yardımdan eski doğmuş çocuk adına yararlanılmıyor . Yani şuan 2 yaşında çocuğunuz varsa 5 yaşına kadar alayım diyemiyorsunuz. Ama bir tane 2 yaşında çocuğunuz var bide doğum yaptıysanız 2. Çocuğunuzu doğurmış oluyorsunyz 1500 tl alıyorsunuz
Brcbldn Ark boyle bir sacmalik olamaz ki 2024 aralikda hamile kaldim ama cocugum 2025 de dogcak nasil verilmiyor yani 😂
Annebebek000 deletedmom43191 tesekkur ederim bilgu verdiginiz icin artik gerisini bilemem kim neye gore konusuyor bir turlu cozemedimm 🌸🌸