Yoncaaaaa74 Annemmmm1 bende ağrı da yaşıyorum doğum için memleketim bartına geldim doğumdan sonra Ağrıya geçeceğim inşallah ☺️
Yoncaaaaa74 Annemmmm1 31 haftadayım :) Amin ecmain inşallah tüm anne adayları bebişlerini sağlıkla kucağına alır hepimizin doğumları güzel geçer inşallah birbirimize çok dua edelim bu süreçte Allahın izniyle 🥰