1prens1prenses_ Dün bu şekildeydi Bugün de En son 132 çıktı Yarın Sabah erkenden muanem var Protein kacakligi çıktı bende kızlar Düşmeyen tansiyon limon suyu içersem Sarımsak yersem işte biraz iniyor sonra aynı 33+3 haftalık bebeğim 32+5 de 1900 kiloydu Acaba doğum der mi ki doktor
Gulcinipek 1prens1prenses_ merhaba, bu şekilde doğum diyeceğini sanmam sadece tansiyon takibi için yatış verelim diyebilir , bende aynı süreci yaşıyorum yatış verecekti kabul etmedim evde takibi yapıyorum 15/9 ve üzeri olursa gel demişlerdi
KubraYksl1 1prens1prenses_ bunu en doğru doktorun der. Çok dikkat et kendine. Sarımsak fazla yeme normale döndüğü zaman sarımsak ye ki dengelesin
Elis27 1prens1prenses_ 14 ler yüksek malesef . İlaç kullanıyor musunuz bende korkuyorum bu durum dan kaç haftadan bu yana protein kaçağıniz var acaba ?
1prens1prenses_ Gulcinipek Bende yatış oldum iki gün kaldım Ama eve gelince aynı Protein kacakligi çıktı ya acaba o yüzden olur mu ki
Gulcinipek 1prens1prenses_ tansiyon yüksekliği ve protein kaçağı , gebelik zehirlenmesi demek ama bebeğin gelişimi de önemli onu besleyen damarlarda direnç varmı ona bakmaları lazım . Umarım biraz daha dayanır bebeğiniz zamanında doğar 🙏
ayseayseaysee Tansiyonunuz ne sıklıkla 14/9 u görüyor acaba? Her gün bu şekilde mi oluyor yoksa haftada bir falan mı yükseliyor
Gulcinipek ayseayseaysee benim 3 haftadır 14/9 oluyor çok nadir düşüyor bazen akşamları 12/8 oluyor ama genelde yüksek , idrar da görünmüyor protein kaçağı ama 24 saatlik idrarda görünüyor bende .
ayseayseaysee 1prens1prenses_ ben de sabah akşam tansiyonumu ölçüyorum. Hep 12/7 13/7 11/6 çıkıyor. İş yerinde çok yorulduysam Haftada 1 ya da 10 günde 1 de 14/7 oluyor. idrar kültürü düzenli veriyorum protein kaçağı yok ama yine de korkuyorum böyle arada yükselmesi de bebeğin gelişimini engeller mi diye
Hayalimsin Elis27 ben ilk dogumu tansiyon yüksekliği ile 37 de yaptm geçen gün perinatoloji doktorum bunu öğrenince bana önlem amaçlı erken dogm olmasn diye kan sulandırıcı iğne ve hap başladı tansiyon takibide yaptm 3 gün duşuk çktı ilerde sorun olmasn diye ilaç başlattı size verdimi biraz yükselmş çünkü rabbim sağ sağlim hayırlısıyla kolay dogumla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🩷
Merve_bdk 1prens1prenses_ gebelik zehirlenmesi gecirebilirsiniz Allah korusun doktor kontrolünde olmanız gerekiyor lütfen ihmal etmeyin
Gulcinipek Hasret72 yükselince baş ağrısı filan oluyor. Ama tabi ben ilk gebeliğimde bilemedim gebelik zehirlenmesi yaşadım . Bu gebeliğimde direk günde 3 kere tansiyon takibi yapıyorum öğrendiğimden beri
Elis27 Hayalimsin cnm ben şuanda 26 haftalık gebeyim 22 haftalıkken idrarda ptorein eser çıkmıştı tansiyon takibi yapıyorum çok şükür tansiyonum şuanda normal . Bugün tekrar idrar bakıldı negatif çıktı ancak ben yinede ilk doğumda başıma geldiği için tedirgin oluyorum . İlk dogumum da ama son günlerinde idim çatı muayenesi için gitmiştim elim ayağım çok şişmişti haftasını hatırlamıyorum sonra ebeye annem eli ayağı çok sistigi için kafaya çok takıyor demişti ebede normal ama yine bir tansiyon bakalım demişti ve tansiyonum yüksek çıkınca idrar tahlili yaptılar protein kaçağı çıkınca doğrudan doğuma sevk etmişlerdi dön gunler olduğu için . Şuanda bu durumdan dolayı tedirgin oluyorum çünkü hiç birşey kullanmıyorum önlem amaçlı Dr yazmıyor tansiyon takibi öneriyor
ayseayseaysee Gulcinipek kadın doğum 24 saatlik idrar isteyebiliyor mu peki? Bir sonraki randevumda tedbir amaçlı istemesini rica edeyim
Gulcinipek ayseayseaysee evet kadın doğum istiyor zaten ona göre netleştiriyorlar . İşte 24 saatde kaç ml idrar yaptınız ve içerisinde kaç mg protein görünüyor ona bakılıyor.
ayseayseaysee Gulcinipek çok teşekkür ederim yönlendirmeniz için mutlaka isteteceğim 🙏🏻 haftada 1 yükselme sorun teşkil etmiyordur muhtemelen ama tedbir iyidir 🙏🏻
Gulcinipek ayseayseaysee rica ederim 😊 keşke hiç yükselmese ama yine de kontrol şart bizler için üzülmeyin bebeklerimize bi kavuşalım her sıkıntıyı unutacağız 🥰