O zamana randevu bulabildim
Sevgilimmmmmmm 20-24 arası diyorlar zaten sağlıklı olsun hepimizin bebişleri 🤲
.
Gayet iyi canım. Bende 20+6 da yaptırmıştım
Mia94 benim de tam o hafta canım ama 21 yazdım
MervEslinArden benim doktorum 18-22 dedi ama 18 çok erken gibi geldi bana
MervEslinArden amin canım inşallah
18-19 erken 21-24 arası en güzeli