Angel19 Kızlar 15.haftada aşagıda olduğunu söyledi doktorum ama rahmi kapatmamış ara ara kahverengi lekelerim geliyor fitil kullanıyorum .leke gelmesi normal mi
Gunduzanne Angel19 normal olabiliyo öyle durumlar doktorun bebekte bi sıkıntı görmemişse bebek zamanla büyüdükçe pozisyon değiştirdikçe düzeltebiliyor düzelmeyenleri de sezeryanla sağlıklı bi şekilde zamanı geldiğinde alıyolar korkma
Angel19 Gunduzanne teşekkür ederim doktorum daha haftamın küçük olduğunu yukarı çıkacağını söyledi ama korkuyorum yine de
LLavinya Angel19 bol bol dinlenin mümkün olduğunda uzanın araç yolculuğu vs yapmayın bu şekilde bir çok kişinin yukarı çıktı en yengemde de oldu hatta kanamasına rağmen bu yazdıklarımı yaptı ve normalde döndü, haftanız daha erken iyi düşünün iyi olsun🌸