Ben de idrarımda köpüklenme var diye tahlil verdim protein eser miktarda çıkmış lökosit eritrosit yüksek çıkmış doktorum bana idrar yolu enfeksiyonu dedi eser miktar çok anlamlı değil dedi ama tabi kii senin doktorunla görüşmen daha sağlıklı olur canım inşallah bir sıkıntın olmaz