Rosemihra Sanki gözüme küçük geldi kızlar 50 cm olması normal mi ? Hastane çıkışı aldım ama endişe ettim sizce bir büyüğü alsam mı
Cihangir09 Rosemihra gayet normal kızım 32 günlük oldu daha yeni yeni olmamaya başladı yenidoğan kıyafetleri. Gözünüze küçük geliyor ama bebeler çok daha küçük doğuyor ☺️
Almira_ Rosemihra 53 cm.dogarsa hiç giydiremwzsiniz bile. O yüzden hastane çıkışı çok almayın. 3 ay 6 ay alın.
TKumsall Rosemihra hastane çıkışı için iyi ama normal takım tulum tarzı olanları çok fazla o boyda almayın 0-3 olanları 3 ay bazısını 6 ay bile giydirebiliyorsunuz benim 3-6 aylık tulumlarim çocuk 9 aylık olana kadar olmuştu boyu uzadığı halde ayaklı olanlar değil tabi onların kalıbı ayına kadar oluyor
Cnncsrfndk Kıtafetlerde yazan cm bebeğin boynundan başlıyor öyle düşünerek hesaplayın onun küçük olması için bebeğin 65 70 cm doğması lazım o da genel rakamlara uymuyor gayet yerinde almışsınız ☺️
Rosemihra Almira_ hastane çıkışını gerçekten hastane çıkışı için aldım:) o yüzden çok almadım . Endişemde o 53 cm doğarsa hadi 52 olsun. Ya olmazsa diye
Aleyysss000 Aynı duyguları paylaşıyoruz hatta kasiyere inatla sordum bu prematüre değil dimi yenidoğan diye 😂 normali buymuş fakat onları uzun süre giyemiyorlarmış zaten o yüzden sadece hastane çıkışını yenidoğan aldım bende
Rosemihra Aleyysss000 Heh bende öyle düşünüyorum 😁 gerçekten hastane çıkışı için aldığımdan 1 tane aldım zaten . Diğerlerini 0 3 ay aldım hep . Bi tek bu yenidoğan 50 cm
Almira_ Rosemihra o kdr oynamaz ya olur ama bir haftada bile birkaç cm uzadiklari için 1 hafta sonra olmaz ama onun harici hastane çıkışı zaten olur
Aleyysss000 Rosemihra 0-3 ve 6 aldım bende hep bakalım nasıl olacak ama hastane çıkışı da en az 2 tane alın diyor tecrübeli anneler yedek olmalıymış hatta 3 4 tane alanda varmış o yüzden 3 tane hastane çıkışı alıcam 1 2 hafta giyer sanırım 🤷♀️
2cocuk2kopek Rosemihra biliyorum canım büyük gelecek işte kilolu doğarsa o 50cm olmuyor. Benimki 3,5 kg 51 cm doğdu kıyafetin içinde kayboldu
Rosemihra 2cocuk2kopek 50cm mi almıştın peki ? Acemilik işte yedek alayım en iyisi 1 tane . Sanki makine mi çekti nedir gözümde küçüldü çekmede yapmaz aslında makinem ama 1000 devirde sıkmaya almıştım bebek kıyafeti ya anlamıyorum pek
2cocuk2kopek Rosemihra valla aldıklarımın hepsi büyük gelince doğurduktan 3 gün sonra gidip 0-1 ay arası daha küçüğünü almıştım kıyafetlerin 😂. Şuan bize büyük geliyorlar sadece
Edafmo Rosemihra kızım 3 kilo 47 cm doğmuştu. Yenidoğanları gani gani 2 ayına kadar giydirdim bol bol. 0-3 ler büyük ve bol geliyodu 😂 o 50cm yazıcı boyundan itibaren 50cm ölçülüyor. Kafasını da hesaplarsak bebeğinizin 60-65 cm doğması lazım boydan olmaması için ya da topaç gibi bir bebiş olması lazım