Orkay Harbiden doğurduğunuzu anladığınız an nasıldı? Geçmeyen kuyruk sokumu ve bel ağrısı 5-6 dakika da bir düzenli kasılma yaşıyorum. Deneyimli anneler yazarsa çok mutlu olurum . Doktora hemen gitmek istemiyorum
Esra_nurr Benimki adet ağrısı gibi başladı sonra 5 dk 3 dk da bir kasılmalar oldu 20 gün oldu doğum yapalı
Tugceelanaz Esra_nurr Birden mı geliyor sancı ? Sunı sancıyla doğum yaptığım için bilmiyorum kendi sancım nasil
Almira_ Esra_nurr adet ağrım dün oldu 10 dkdq 1 e düştü. Nstde sancı çıktı. Açılma hiç yok diye geri gönderildim. Adet ağrım da gayet tatlı bir ağrıydi yani ayy oluyorm bitiyorum değildi. Şiddetli adet sancısıydi sadece.
Orkay Esra_nurr o zaman benim ki yakın diyebiliriz… hayır anlayamıyorum gerçek mi değil mi Bir anda şiddetli gelmez diyorum çünkü ağrılar
Esra_nurr Tugceelanaz hayır sabah hafif bir karın ağrısıyla başladı sonra artmaya başladı adet sancısını da geçti benim adet sancım fazla olurdu mesela bu ondan da fazlaydı kasılmalar da önce 5 dk da bir geliyordu sonra 2 dk ya felan düştü düzenli nefes alıp verirsen aslında hafifliyor ama acıyla nefes almayı unutuyorsun 😶
Tugceelanaz Esra_nurr İnşallah bu sefer kendi sancımla doğum yapmak nasip olur. Kaç haftalık doğum yaptın
Esra_nurr Tugceelanaz 39+2 Ben hiç yapabilcemi düşünmüyordum gittiğimde açıklık 7 cm di daha da biraz evde durayım hemen gitmeyim hastaneye diyorum kendi kendime az daha dursam evde doğurcakmışım 😂
Orkay Esra_nurr bundan da korkuyorum 31 haftalıktan beridir doğumu durdurmaya çalıştık şimdi ise ağrılara alıştığım için ipin ucu kaçar diye korkuyorum
Tugceelanaz Esra_nurr Benimde sancım hiç öyle kötü olmuyor , acılmam çok çabuk ilerliyor . Bu 3ncü doğumum olcak geç kalmaktan korkuyorum🤣