28haftalik hamileyim kasiklarimda adet sancısı gibi sancı var ve belimin ortasında kalcalarima vuruyor agri hafif ağrı. Acaba diyorum erken doğum gibi bisiy mi? Hafif ağrılar olduğu için endişe etmek istemiyorum bi yandan da aman allahim diyip korkuyorum. Sizce erken doğum olsa belirtileri bu şekilde mi olur? Bir de bebeğim dün geceden beri basi midemde canımı acıta acıta hareket ediyor.