Meridaily Melisa_12233 benım de bugun 5 gün oldu, merak ettim bekleyeyim burada🤔 ama sanırım daha baya erken gibi, 12.günde falan öğrenenler var en erken diye bılıyorum
Ozlemakyuz Melisa_12233 Bence en erken 15 günde yapın çünkü net çıkmaz erkenden bu durum da canınızı sıkar benim regl tarihime bir hafta kala kanda öğrenmiştim
Ozlemakyuz Melisa_12233 Erken öğrenince iki güne bir tahlil vermek zorunda kaldım yükselmeler nasıl diye hem çok yordu hemde çok stresli geçti
Aleyzeee Melisa_12233 çıkmaz ve çok erken 15 gün olmasını bekle canım bu sefer varsa bile iki güne kan verip strese girceksin hiç gerek yok dikkat et kendine bekle bence biraz daha çünkü daha çok erken
Melisa_12233 Meridaily beraber bekleyeliim🥲❤️ çok heyecanlı demi insan dayanamıyor inşallah olumlu sonuç alırızz❤️
Ozlemakyuz Melisa_12233 Tam 12 gün sonra verdim ama çok düşük çıktı sonucum 33 le öğrenmiştim o zaman iki güne bir kan verdim sonra da boş gebelik ya da kimyasal diye korkuttular biraz sıkıntılı geçmişti ilk dönenim ama tabi insan merak ediyor erkenden öğrenmek istiyor
Ozlemakyuz Belirtilerim çok erken oldu benim o yüzden bide baktık umarım sizin de en yakın sürede olumlu çıkar