Kızlar 10 ocakta ovülasyon testinde yumurtlama gördüm. Ovülasyon sonrası gün aşırı değerlendiriyorum. Dahiliyede verdiğim tsh değerim dün 4.4 çıkmıştı, bugün doktorum kadın dogum uzmanına giidip ilaç değerini düzenlememi istedi, dahiliye gebelik olmadıgı için ilaç baslayamıyoruz kadın dogum uzmanı başlar dedi. Ben de yarın için randevu aldım. Gitmişken muayene de olsam mı diyorum ama eger döllenme olduysa tutunma aşamasındaysa vajinal muayenenin bir zararı olur mu? Bu konuda kararsız kaldım.