Razismom Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık, taşımakta zorlanıyorum artık😂binde 4 aylık sendromu başladı sürekli kucak istiyor, sağlıklı bir kanguru önerisi olan varsa bekliyorum..
Elsa57- Razismom kanguru daha zor ya bende solomombaby var 1200 e aldım vallahi onda da durmuyorlar boşa para benegim 4 ay 18 günlük bu arada 9 kilo biraz tombul ondan zorlanıyor da olabilir
Razismom Elsa57- benimki slingte alıştığı için orda da durur diye düşünüyorum, haftaya 4 aylık olacak 7.5 kg, zaten bende ufak tefek bişeyim zor kaldırıyorum…