babyiscomings Kızlar yumurtlamadan sonra çatlamanın 3. Günü sümüksü bir akıntım olmuştu bu gün yumurtlamadan sonraki 5. Gün süt kesiği kıvamında beyaz akıntı var belirti mi
kedimiyavdedi babyiscomings benimde öyle bi durumum var 2 ay önce kimyasal geçirdim onda da beyaz akıntı vardı
Meridaily babyiscomings kuzum kaşıntı yanma var mı? Süt kesiği enfeksiyon belirtisi diyorlar ya ondan sordum. Benım de çatlamanın 3.günü bugun asırı kasık agrım vardı sanki ovülasyondaki gibi şeffaf akıntı geldı dedim tekrar mı yumurtluyorum acaba diye ovü testi de yapmadım ama
babyiscomings Meridaily yok canım kalıntı yanma yok sür kesiği derken yani böyle kıvamlı akıntı sümüksü değil
Annikooo babyiscomings şuan bende aynı durumu yaşıyorum çatlama mı yumurtlama mı anlayamadım ovulasyon testi yaptım iki çizgi oldu ama anlayamadım bilen yardım edebilir mi ne yapmamız lazım değerlendirme mi boş geçmemi??