Kızlar normalde yoktu yani ama cumartesi günü yedim ogün başladı öksürük dün yemedim rahattm azdı bugün yedim öyle bir arttıki öksürüğüm. İnternete boğazda kaşıntı öksürük falan yazınca çilek alerjisi olablr givi yazlmş aklma geldi hemen ya varsa bile nasıl geçireblrm bugün doktora gittim göğüs bölümüne oda reflü dedi