Kızlar adetime 2 gün var aşırı kasık ağrısı çekiyorum 1 haftadır fln yumurtlamam 3 ocaktı. Doktora gittim bugün bir muayene olayım diye vajinadan muayene etti ultrasonla hiçbir sorun yokmuş ama karnımdan bakmadı birazda ben kendimi kastım çokta iyi bi muayene olmadı . Sizce hamilelik varsa doktor bugün görebilirmiydi vajina ultrasonunda