Bende şuan aynı durumdayım adetimden 2 gün önce böyle bişey yaşıyorum ama benim pembe değil baya koyu kahverengi. Normalde adetimin ilk iki günü resmen eziyet çekerim aşırı yoğun gelir yetişemem genelde hep kıyafetlerim batar. Dünden beri kahverengi ve yoğun yapılı geliyor olmasına rağmen 1 pedlik miktarda bile gelmedi. 2,5 yaşında oğlum var şuan çocuk planımız yoktu ilkinde de bu tarz bişey yaşamamıştım. Kafam allak bullak oldu çok streslendim. Test alsam bir sonuç çıkar mı meraktayım bende. Kaldı ki zaten pcos var bende asla adetim zamanında gelmez geçen aya göre 2 gün erken bile adetim için, ki bu adet olamaz yani , deliriciim