Defnezumramom Kızlar 2. Doğumum gittiğim hastane normal doğuma falan eş alıyor ama sezeryanda böyle bişi var mı bilmiyorum bilgisi olan var mı yada böyle bir deneyimi olan ?
Aylaa123 Defnezumramom benim gittiğim hastanede normale alıyırdu ama sezeryana almadılar ameliyhanede steril ortam bozuluyomus diye
myavocado Defnezumramom özel hastanede sezaryen doğum yaptım, eşim de girdi 🥰 hastane ve doktora göre değişiyor bu durum inşallah alınıyordurz güzel bir anı oluyor
mervemurat16 Defnezumramom ben özelde oldum eşimi almadılar.Bazı doktorun tercihine bağlı eş alma durumu
Defnezumramom Aylaa123 bende doğumda fotoğraf çekimi yapıyorlar ameliyathanede 3ümüzn fotosu olsun istemiştim neyse hayırlısı olsun ya 😊😊