Serabingo- Merhaba merhaba çok yeni hamileyim 5 haftalık düşmeyen ateşim ve öksürüğüm var. Doktorun verdiği antibiyotiği ve parol kullanıyorum ama ateşim çok inatçı yaşayan varmı ya da öneriniz varmı neler yapabilirim
Serabingo- Gunduzanne iki gündür sabaha karşı acile gidip serum taktırıyorum oda parol başka bir şey yapmıyorlar 3 günü geçerse sıkıntı sanırım
Gunduzanne Serabingo- sirkeli su yapıp bezle eklemlerinize koyun kalın giyinmeyin eşimde şuan sizin durumunuzda influenza teşhisi konuldu ona.. tabii bizler gibi değil o ilaç içebiliyo kolay atlatır anneme geldim bende kalmak için