Kızlar merhaba bir senedir bebek istiyoruz fakat olmuyor doktor adetten bir hafta önce de gidip kan vermemi istedi progesteron hormonuna bakmış 3.51 çıkmış. Sizce normal mi değer ya da hamilelikle alakası var mı bilgisi olan var mı acaba teşekkür ederim şimdiden. 💐