Adnanziyagil ben ilk hamileliğimde 16 haftalık kanamadan kaynaklı bebeğimi kaybettim, doğuştan rahimim kalp şeklindeydi ve doktor histereskopi ile şekil düzeltmesi yapılmasını önerdi bir sonra ki hamilelik daha rahat geçsin diye bu şekilde sağlıklı hamilelik geçiremezsin düşüğe sebep olur dedi. Bende oldum yaklaşık 30 dk sürdü ve hiç ağrım olmadı üç gün kanamam oldu sadece o da normal demişti. Hem bebeğimi kaybettiğim hem de operasyonn olduğum için altı ay korunma süresi verdi sonra yeniden deneyin dedi ve ben altıncı ayımda hiç beklemiyorkem hamile kaldım şuan 23 haftalık hamileyim ve çok şükür her şey yolunda gidiyor her kontrolümde doktorlar rahim yapımım çok iyi olduğunu söylüyor. (Yurt dışında yaşıyorum ve tüm süreç orada gerçekleşti) trde rutin kontrole girdiğimde doktorum herşeyin olması gerektiği gibi olduğunu yanlış bir işlem olmadığını ve herşeyin yolumda olduğunu söylemişti