Gecen sene ocakta hamile kaldim, martta kalbi durmus, hicbi doktor tahlil istemedi ama ben saglik ocaginda yaptirmistim tsh normaldi 2.5tu, saglikli gebelik degilmis ki kalbi durmus, oteki turlu kanamali dusuk falan oluyor sanirim. Benim de kanamam olmamisti rutin kontrolde fark ettik. Nisanda fark ettik kurtaj oldum. 8+4te kalbi durmus. 10 gun karnimda kalmis oylece, beni zehirlemis. Normalde bu kadar cabuk zehirlemezmis ama herkesin bunyesi bagisikligi farkliymis. Kurtajdan sonra rahmimde baska bir sorun cikinca 1 hafta hastanede yattim ve rahmim yara doluydu. Oyle oldugu icin doktod 6 ay gebelik yasak dedi, eger zehirleme yara vs olmasa sonraki ay denemeye baslayabilirdik. 6 ay bitti hamile kaldim. Su an yine hamileyim yani. Gecen sefer tsh normaldi ama bu sefer yuksek, tiroid ilaci kullanicam doguma kadar, kontrol altinda tutuyorlad her ay tahlil yapip. Rahim toparlar toparlamaz hamile kalirsiniz. Once acinizi yasayin kolay degil rabbim sabir versin, ama sonra sukredin sagliksiz oldugu icin boyle bi sey yasanmis rabbim saglikla sihhatle tez zamanda yeni bi mujdeye kavustursun sizi insallah 🤲🏻😍