Kubracma bende 27 haftalık oldum bizimde suyumuz sınırda gelişimi önde evde seker tansiyon takibi yapıyorum doktor suanlik iyi durumun ama şekerin veya tansiyonun çıkabilir dikkat et dedi sabah akşam ölçüyorum bazen sınırda çıkıyor bakalım diğer ay gittiğimde ne diyecek yazıyorum bu arada ben