Hilalllkk  Kızlar sizce cinsiyeti ne doktor kıza benzettim dedi ama 1 ay sonra netleşir dedi
mrsyildizmom Hilalllkk kaç haftalıksınız bize de 14’te kıza benziyor 1 ay sonra netleşir dedi 28 Ocak’ta kontrolüm var :)
As38- Hilalllkk ben 15 haftalığım hala tahmin de bulunuyorlar banada 12 de erkek dedi 15te yine erkek dedi ama benziyor diyor
As38- raziyebal_16 valla tam bilemiyorum tahmini bu benim ultrasona benziyor bana erkek dediler buda erkek gibi
mrsyildizmom Hilalllkk 16’dan sonra söylenenler daha iyi :) benim bir oğlum var şimdi 2.si kız gibi denilince kız neşesine girdik ama yine de bir diğer kontrolümü bekliyorum 😊🌸