Serpoo Acelya11 28 mart gözküyo hangi dogum yöntemi olacagı belli degl hangisi benm ve bebegm için saglıklı olucaksa o olur 🙏🏼
babyUras_ Acelya11 24 veya 25 mart gibi gözüküyo ama normal doğum olduğu için ne zaman gelir bilmiyorum 😅
seyma0661 Acelya11 bizimde 17 Mart gözüküyor normal istiyorum ama bebiş şuan makat pozisyonda bakalım döner mi 🙈
Zuzu_23_23 22 mart görünüyor uygulamaya göre bebiş ters dönerse bakalım Şubat’ta gidecegim 35 haftada doktor o zaman konuşalım dedi🥰
Acelya11 babyUras_ yakınmışız sizledr 😍benimde normal doğum ne zaman gelecek diye çok merak ediyorum inşllah çok bekletmez bu ikinci mi sizin
Zemree28 Benimde son tarih 21 Mart görünüyor ama sezeryan olacak 40 beklemeyiz sanırım başka bir durum olmazsa martın ortası sonu denebilir yani ☺️
Acelya11 seyma0661 merhaba hiç belli olmuyor valla dönebiliyor ilk bebeğimde bir günde dönüp doğum kanalına girmişti
fatmakymz Bu ikinci gebeliğim. İlk doğumum normaldi. İnşallah bu seferde öyle olsun istiyorum ama hayırlısı neyse o olsun. Şuan baş pozisyonda demişti Doktorum. Mart ortasını benimde inşallah
Dilek_aslndg Benimde 26 mart gözüküyor ama doktorum sezeryan dedi şuan söylemek için bence erken ama hayırlısı nasıl olduğunu ilerleyen zamanlarda öğreneceğiz inşallah 😊