Efeninannesi_ Kızlar iki gündür tansiyonum 14/8 ila 16/9 arası çıkıyor 34 haftalığım doktorum günde 3 tane alfamede başlattı çok korkuyorum gelişim geriliği olmasından erken doğum olmasından yaşayan var mı 😟