Badeninannesii yok kalmadı şükür 2930 du kilosu solunum sorunu da yaşamadı sadece geç getirdikleri için şekeri düşmüş kafalarına göre mama vermişler emziremezsen mama yemezse kilo kaybı yaşarsa küvöze alınacak dediler alınmasın diye elimden geleni yaptım 2590a kadar düşmüştü kilosu ama 2 gün içinde toparladık biraz daha 2820de çıkış yaptık hastaneden kilo takibi istediler ama bir sorun olmadı hafif sarılık da geçirdi üzerine